اسلایدر

چه مواقعی دهان بوي بد مي‌دهد
 
همه نوع مطلبی اینجا پیدا میشه
دانلود,عـکس,آهنگ,آموزش,اخبار,دانشگاه,بیوگرافی,علمی,برنامه,سرگرمی,مطالب جالب

بوي بد دهان عوامل مختلفي دارد كه پوسيدگي دندان و بيماري‌هاي لثه در 90 درصد موارد علت اين مشكل هستند و بهتر است براي رفع اين مشكل ابتدا بايد عامل اصلي رفع و فرد توسط دندانپزشك معاينه شود.
دكتر ندا رسايي اظهاركرد:‌ محيط دهان نسبت به ساير اندام‌هاي بدن، باكتري‌هاي بيشتري دارد كه ممكن است برخي از اين باكتري‌ها پاتوژن (بيماري‌زا) باشند.

اين باكتري‌ها از مواد غذايي درون دهان استفاده مي‌كنند و با تشكيل كلوني موجب تخريب لثه كه بافت نرم دهان است، مي‌شوند. وي افزود: بيماري‌هاي لثه موجب مي‌شوند كه شيار بين دندان و لثه افزايش يافته و مسواك نتواند آن را تميز كند. در نتيجه ميكروب‌ها در شيارها باقي مانده و مواد اسيدي توليد شده توسط آنها موجب بوي بد دهان مي‌شود.

رسايي تصريح كرد: با هيچ نوع جراحي يا جرم‌گيري نمي‌توان باكتري‌هاي پاتوژن را كاملاً از بين برد، ولي مي‌توان از حجم باكتري‌ها كاست و رشد آنها را به تعويق انداخت.

اين متخصص بيماري‌هاي لثه گفت: اگر عامل بوي دهان پوسيدگي دندان نيز باشد مي‌توان با جرم‌گيري و اقدامات بهداشتي عامل را از بين برد و در صورتي كه باز هم بوي بد رفع نشد بايد به دنبال راه‌هاي ديگر بود كه در اين صورت ممكن است مشكل به دليل بيماري‌هاي حلق يا گوش يا بيماري‌هاي گوارشي باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
پنج شنبه 6 مهر 1391برچسب:, :: 21:14
mahnaz

درباره وبلاگ


سلام به دوستان گلم.امیدوارم وبلاگم براتون مفید باشه.و با نظرات سازنده خودتون در بهتر شدن وبلاگم منو یاری کنید.
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه نوع مطلبی اینجا پیدا میشه و آدرس helpland.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.